مقالات آرشیو خبر ها
سوپرماریو را دوست داشته باشید !

سوپرماریو را دوست داشته باشید !

مهاجم کروات بانوی پیر ششمین گل فصل خود را در دیدار یوونتوس و پالرمو به ثمر رساند و ایوان پالومبو از روزنامه ی ورزشی گازتا دلو اسپرت معتقد است که تأثیر او در نتایج بیانکونری در ادامه فصل بیش تر از این هم خواهد شد.

ماریو ماندژوکیچ پس از ورود به یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما در حال حاضر او نمایش های تعیین کننده ی خود را در ترکیب بانوی پیر آغاز کرده است.

حتی پس از به ثمر رساندن گل یوونتوس در رویارویی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان که با نتیجه ی 1-0 به سود بیانکونری به پایان رسید، هواداران زیادی معتقد بودند که مهاجم سابق اتلتیکو مادرید نباید در ترکیب آغازین دیدار قرار می گرفت.

در عوض، هواداران بانوی پیر اصرار داشتند زوج پائولو دیبالا و آلوارو موراتا به مراتب می تواند موثرتر باشد.

با این حال سرمربی ایتالیایی یک بار دیگر به مهاجم کروات خود اعتماد کرد و او را در دیدار روز یکشنبه مقابل روسانرو به میدان فرستاد که منجر به ثمر رساندن گل نخست بیانکونری در آن دیدار شد.

ماندژوکیچ 29 ساله تاکنون در 15 دیداری که برای یوونتوس در این فصل به میدان رفته است 6 گل به ثمر رسانده و اگر چه این گل ها در تعداد به چشم نمی آیند، اما تأثیر این مهاجم در نتایج اخیر یوونتوس مهم و حیاتی بوده است.

در دیدار سوپرکاپ ایتالیا که با فتح جام توسط یوونتوس همراه بود، ماندژوکیچ اولین گل بازی را از روی سانتر زیبای استورارو به ثمر رساند و یوونتوس با کسب نتیجه ی 2-0 در مقابل لاتزیو نخستین جام فصل خود را به تورین برد.

روند تأثیرگذاری ماندژوکیچ در یوونتوس در بازی دور رفت مقابل منچسترسیتی ادامه پیدا کرد و او توانست در ورزشگاه اتحاد گل نخست یوونتوس را به قمر رسانده تا بیانکونری یک بازگشت فوق العاده به بازی داشته باشد و در نهایت با نتیجه ی 2-1 میزبان قدرتمند خود را شکست دهد.

در ادامه او در مقابل آتالانتا و امپولی گلزنی کرد که بیانکونری در هر دو بازی برنده از میدان بیرون آمد. به طور کلی، گل های ماندژوکیچ تاکنون در این فصل به یوونتوس کمک کرده است تا 12 امتیاز در تمامی رقابت های این فصل کسب کند.

با این حال، با وجود بازی فیزیکی و توانایی ماندژوکیچ در هوا که فاکتورهای مثبتی را به سیستم آلگری اضافه می کند، او هنوز گزینه ی محبوبی برای پست مهاجم تبدیل نشده است. اگر به تاریخچه گل های ماندژوکیچ در تیم های دیگر نگاه کنیم، هم در هوا و هم بر روی زمین گل های زیادی به ثمر رسانده است و این مهاجم توانا به خوبی نشان داده است که راه باز کردن دروازه حریف را خیلی خوب می داند.

ماندژوکیچ پس از از تعویض در بازی با پالرمو سر خود را به نشانه ی ناراحتی تکان داد و طبیعتاً او از تعویض خود در حالی که می توانست گل های بیش تر به ثمر برساند ناراحت بود.

با این حال، اگر چه او خوب می داند موراتا و دیبالا زوج خوب و هماهنگ شده ای نشان داده اند، در صورتی که به گلزنی های متعدد خود ادامه دهد گزینه ی نخست آلگری خواهد بود و هواداران را متقاعد خواهد کرد "سوپرماریو" را دوست داشته و نظر خود را در مورد او تغییر دهند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: